
Złóż wniosek o 500+ na kolejny okres świadczeniowy
Już od 1 lutego 2022r. za pośrednictwem naszej Bankowości Elektronicznej można składać wnioski o Świadczenie Rodzina 500+ na kolejny okres świadczeniowy.
Aby zlożyć wniosek musisz:
- zalogować się do naszej Bankowości Elektronicznej
- z menu po lewej stronie wybierz opcję Program 300/500 plus
- Pojawi się komunikat W celu złożenia wniosków wybierz Zgadzam się, a zostaniesz przekierowany/a do systemu Eximee. System Bankowy przekaże do Eximee Twoje dane niezbędne do prawidłowej identyfikacji. Czy wyrażasz zgodę? - należy kliknąc w przycisk Zgadzam się
- Z listy wybierasz opcję Złoż wniosek Rodzina 500+
- Musisz zapoznać się z informacją dotyczącą składania wniosków oraz kliknąć Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Informacją dotyczącą składania wniosków o świadczenie w Programie Rodzina 500+
- Wypełniasz wniosek oraz podajesz numer rachunku bankowego, na który ma zostać przekazane świadczenie.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy jesteśmy do Twojej dyspozycji.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypełnienia wniosku, zapoznaj się z Informacjami o programie Rodzina 500+ na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
UWAGA! Od stycznia obsługę programu prowadzi Zakład Ubezpieczeń Społecznych, przejmując od samorządów zbieranie wniosków w zakresie tego świadczenia wychowawczego. Ponadto od nowego roku wnioski o 500+można składać wyłącznie drogą elektroniczną, a pieniądze do rodziców trafią na konto bankowe. Jeśli nie posiadasz konta osobistego skorzystaj z naszej oferty - szczegóły tutaj.
Informacje dotyczące statusu wysłanego wniosku:
- „Przetwarzany” – trwa przesyłanie wniosku do systemu Emp@tia.
- „Dostarczony” – wniosek został przesłany do systemu Emp@tia.
- „Błąd dostarczenia” – wniosek nie został dostarczony do systemu Emp@tia. Wyślij wniosek jeszcze raz.