3D Secure

3D Secure

Czym jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure pozwala Ci na bezpieczne zakupy w internecieto poprzez dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

 

Jak działa usługa 3D Secure?

Podczas płacenia kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, może pojawić się komunikat o konieczności dodatkowego potwierdzenia transakcji.

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

 

Jak dodatkowo potwierdzić transakcję?

Zrobisz to na dwa sposoby - wybór należy do Ciebie:

  • w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) – zobacz tutaj jakie to proste,
  • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w naszymBanku.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być ona taka sama jak podana w Banku. WAŻNE ⇒ zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

 

Jak aktywować usługę 3D Secure?

Usługa jest uruchamiana automatycznie w chwili gdy Twoja karta zostaje aktywowana.

 

Jak potwierdzić transakcję z usługą 3D Secure?

To dosyć proste - zobacz:

  • wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami:

           

  • wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

⇒ Numer karty
⇒ Imię i Nazwisko
⇒ Datę ważności
⇒ Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

  • sprawdź poprawność danych
  • potwierdź transakcję - w aplikacji mobilnej SGB Mobile (funkcjonalność dostępna dla klientów indywidualnych) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

 

Czy usługę 3D Secure można zablokować?

Usługa zostaje automatycznie zablokowana jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure. Usługa będzie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i dalej będzie można z niej korzystać.

 

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń do jednej z naszych placówek.

 

Jakie karty są obsługiwane w usłudze 3D  Secure?

Usługa 3D Secure obsługuje wszystkie karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych  – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

 

Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj tutaj.