3D Secure
Czym jest usługa 3D Secure?
Usługa 3D Secure pozwala Ci na bezpieczne zakupy w internecieto poprzez dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jak działa usługa 3D Secure?
Podczas płacenia kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, może pojawić się komunikat o konieczności dodatkowego potwierdzenia transakcji.
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.
Jak dodatkowo potwierdzić transakcję?
Zrobisz to na dwa sposoby - wybór należy do Ciebie:
- w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) – zobacz tutaj jakie to proste,
- poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w naszymBanku.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być ona taka sama jak podana w Banku. WAŻNE ⇒ zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Jak aktywować usługę 3D Secure?
Usługa jest uruchamiana automatycznie w chwili gdy Twoja karta zostaje aktywowana.
Jak potwierdzić transakcję z usługą 3D Secure?
To dosyć proste - zobacz:
- wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami:
- wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
⇒ Numer karty
⇒ Imię i Nazwisko
⇒ Datę ważności
⇒ Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
- sprawdź poprawność danych
- potwierdź transakcję - w aplikacji mobilnej SGB Mobile (funkcjonalność dostępna dla klientów indywidualnych) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).
Czy usługę 3D Secure można zablokować?
Usługa zostaje automatycznie zablokowana jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure. Usługa będzie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i dalej będzie można z niej korzystać.
Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń do jednej z naszych placówek.
Jakie karty są obsługiwane w usłudze 3D Secure?
Usługa 3D Secure obsługuje wszystkie karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj tutaj.